Zuidoost-Azië aftermovie - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Maarten & Alba - WaarBenJij.nu Zuidoost-Azië aftermovie - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Maarten & Alba - WaarBenJij.nu

Zuidoost-Azië aftermovie

Door: Maarten & Alba

Blijf op de hoogte en volg Maarten & Alba

30 Oktober 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Na lang wachten nu dan ook onze enige echte aftermovie met daarin beeld- en videomateriaal van al onze avonturen in Indonesië, Singapore en Maleisië! De video is te bekijken via de onderstaande link. Veel kijkplezier!

• 02 November 2014 - 20:50

Herman:

Wat een leuke film weer. dat heb je goed in elkaar gezet Maarten. Jullie hebben echt een geweldige tijd same gehad. Super leuk om zo terug te zien wat jullie allemaal hebben beleefd. Dit vergeten jullie je hele leven niet meer en is een verrijking. Geweldig. Kan ernaar blijven kijken en doe dat ook regelmatig. Leuk ook dat jullie gift aan die man goed is ontvangen. Zie ik de foto's nog wel eens van. Leuk hoor.