Het kleinigheidje/goede doel - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van Maarten & Alba - WaarBenJij.nu Het kleinigheidje/goede doel - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van Maarten & Alba - WaarBenJij.nu

Het kleinigheidje/goede doel

Door: Maarten & Alba

Blijf op de hoogte en volg Maarten & Alba

30 Oktober 2014 | Indonesië, Candidasa

Hoi allemaal!

Sorry voor het late bericht maar ik wilde er graag een foto bij doen vandaar. Hierbij het verhaal hoe het afgelopen is met ons goede doel.
Die desbetreffende dag deden we een dagtour in het oosten van Bali. Aan het einde van de dag belde we onze vriend I Nyoman op om te vragen of we even langs konden komen. Dit was geen probleem dus reden we naar Candidasa. Daar aangekomen stond hij ons in al zijn vrolijkheid op te wachten. We vertelden dat we naar Java gingen en daarom gedag wilden zeggen. We namen afscheid maar zeiden hem dat we nog iets voor hem hadden. Een cadeau namens onze familie en vrienden. Met grote verbazing keek hij ons aan en wist niet wat hij moest verwachten. Daarna gaven we het verzamelde bedrag aan hem. De tranen sprongen direct in zijn ogen. Hij kon het niet geloven. Daarna vertelden we hem dat dit bedrag tevens voldoende is om zijn schuld bij de bank af te lossen. I Nyoman was zo blij maar vooral emotioneel en bedankte jullie en ons vele malen. Via deze weg willen wij jullie bedanken voor het helpen van deze man. Tevens heeft I Nyoman ons gevraagd om jullie allemaal heel erg te bedanken namens hem. Dus bij deze: heel erg bedankt allemaal!!

• 30 Oktober 2014 - 14:50

Herman:

Mooi verhaal. Fijn dat we een individueel iemand hebben kunnen helpen. Voor ons een kleine moeite en voor daar een heel groot geluk. Dat moet een goed gevoel gegeven hebben toen jullie daar weggingen. Fijn dat we met z'n allen weer een beetje hebben kunnen helpen.

Herman